konfirmation

Idag var det min konfirmation. Det är så himla skönt att ha det gjort. Var i kyrkan hela förmiddagen och efteråt hade jag min mottagning där vi åt brunch på Långholmens Wärdshus, jag, lite släktingar och kompisar. Galet gott, jag tror nog jag åt för minst ett par dygn fram. Har dessutom fått en massa fina presenter. B.la påfyllnad till min pandora samling ;), fina blommor, örhängen, ett smyckessätt som min farmor en gång ägde, m.m. Och Munkens Bisalva, det bästa läppbalsamet som någonsin skapats. Haha. No kidding. Jag säger bara en sak: kyssvänliga läppar!
Självklart så hade jag min fina konfirmationsklänning på mig, spetsfodralet.

Nu måste jag dunsta. Kunde knappt sova i natt, var så nervös inför idag! Och så har jag överdrivet ont i ryggen efter allt bärande på mina små favoriter, twinsen. Offervarning på den alltså
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0