heaven on eath

hej, länge sen nu. Har helt enkelt inte haft varken tid eller lust! Mår just nu bättre än jag gjort på riktigt, riktigt länge. Jag sitter och pratar med min älskling Elin, vi planerar våran sommar. Det är hur grym?! Vi kommer att spendera vår tid tillsammans både i Stockholm och Vänersborg i år. Och vi får inte glömma att sommaren avslutas med en vecka i Paris med mami.

Idag har också varit förvånansvärt bra, trots regnet. Började med en seg morgon = gossip girl och en dusch. Mötte upp min kära gamla barndomsvän Erica för en lång fika. Har saknat henne galet mycket! Träffade sen mamma för en snabb shoppingrunda, hittade en riktigt fin topp. Är väldigt nöjd. Sen gick jag hem till Viktor ett tag. Vi tog det bara lungt, snackade. Och nu sitter jag här och är glad. Det var min dag. Intressant? Nej inte direkt.

Fårö. När jag och Alva lånade en hund som vi gick ut med. Gillar't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0