Stockholm stockholm stad i världen.

Morsning snyggon. Själv vaknade jag för ett tag sen, har suttit och degat framför Miami Ink och bläddrat i Pandora katalogen.

Igår fikade jag med hela "Idrecrewet" på Tully's efter skolan. Sen gick jag, wictor, love, alva, simon, alma, Oscar, Birk, Maja och Rebecca (tror jag fick med alla...) på bio, det blev "Alice I Underlandet". Själv hade jag väldigt höga förväntingar och blev rätt besviken. Kvällen slutade hos Rebecca. Trevligt var det i alla fall.
Slänger upp dom två enda skarpa bilderna




Nu måste jag slänga mig in i duschen för sen ska jag ut och shoppa med mami. Härligt.


Kommentarer
Postat av: Puh

Men oj vad söt du är tjejen! Verkligen :o

Alice i Underlandet har jag också sett, älska JOhnny Depp <3 Fast nej, den var inte lika bra som jag väntade mig...

Klicka in på min blogg också, vet att du har gillat den en gång i tiden ;)

2010-03-14 @ 19:01:48
URL: http://www.puhs.devote.se
Postat av: MiRANDA

alltså crew..? O.o

2010-03-15 @ 20:15:00
URL: http://meranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0