Stand still, look pretty

Heeeej. Har världens skönaste vecka i skolan, temavecka: hälsa. Vi lär oss typ massera på lektionerna.

Jag ska strax iväg på min kusins studentmottagning (jag är så avundsjuk!!!). Det känns lite smått galet, hann knappt märka att hon fyllde arton! På mig ikväll har jag i alla fall

Ny vårjacka från Twist & Tango.
Spetsfodral från BikBok.
Ny blekrosa rosett från Glitter (är osäker, kanske hoppar den ikväll)
+ smycken från Pandora och några stora ringar från Spanien om jag hittar dem. Och antingen vita pumps eller persiko/rosa ballerinaskor i mocka från Samsø Φ samsø.

Hejdååååå


Kommentarer
Postat av: Princess

ååh, jag har letat efter spetsfodralen :( Var köpte du den? :) Saknar dig

2010-06-02 @ 21:13:06
URL: http://plushy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0