for you

Här är till dig Erica, hoppas du blir glad ;)

Hej bloggen och mina ensiffriga läsar haha, dagen tillbringade jag med Erica. Jag shoppade lite bra-att-ha saker och sen skildes vi åt och jag har packat konstant i sisådär 5 timmar. I morgon åker jag till Göteborg och träffar Sanna, sen åker vi till västkusten ett par dagar. Direkt därifrån forsätter jag till Elin och bor där ett tag innan jag åker till landstället. I mitten av augusti sticker jag och mami till Paris. Alltså kommer jag inte tillbaka till staden förens till hösten. Så skönt!

Vi kanske hörs någon gång, kanske inte. Jag kanske fortsätter blogga, kanske inte. Man tar en dag i taget och njuter av det. Hejdå

Kommentarer
Postat av: erica

TACK! :D

2010-06-21 @ 08:37:47
Postat av: Anna

Im gonna miss ya baby :) <3

2010-06-21 @ 15:44:00
URL: http://pusssokraam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0