jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans

Hey

Idag är det min namnsdag, och jag väcktes med presenter och choklad. Mamma är så söt! Tyvärr så är det regnigt idag, så sitter fast här i huset istället för att ligga på stranden med Elin och Erik. Och Calle är på Gotland. Men Elin flyttar in här ett par dagar imorgon så jag klarar mig.

Bloggen är nog över nu, det känns bara så ... gammalt. Aldrig mer. Enjoy en sista dos av mina otroligt fina webcam bilder





Hur har sommarn gått så fort?! Mindre än en månad kvar till skolstarten (skjut mig.), skulle jag tro. Vet inte ens om jag är hemma när vi nu börjar, eller om jag sitter på en uteservering i Paris. Föredrar då det andra alternativet. Jag har i alla fall två veckor kvar här innan jag måste åka hem till staden. Det finns inte ens ord för hur den här sommaren har varit, och jag tänker inte försöka ge mig på att förklara heller. Det som händer under sommarn stannar här :) Sorry dudes.

Dags att låsa in mig i mitt rum, spela Lars Winnerbäck (Jag vet, ingen är mer förvånad än jag själv. Sen när började jag lyssna på gubbrock?! Jo sen en viss person övertygade mig) alldeles för högt och läsa.

Tack för den här tiden hurrni! Kisses

Kommentarer
Postat av: Flora

gubbrock?????????????????????????

folkrock om jag får be

2010-07-24 @ 17:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0