Hey let's move your hips

Tjena! Det har gått ett par dagar sen sist, ähh vad ska jag säga. Allt rullar på! Igår sov Sanna här, hon lärde mig laga Kyckling Tikka Masala och sen kollade vi på "Love and other disasters" (dessutom tvingade hon upp mig SJU!! i morse på min sovmorgon för att hon skulle till skolan, hehe...).

Idag började äntligen min dans! Damn, det var grymt =). Liten grupp och bra lärare. Efter drog jag och My hit och jag fick visa mina nya Kyckling Tikka Masala skills i köket!

Nu har jag pluggat ett par timmar och känner att det börjar bli dags för sängen. PUSS

Kommentarer
Postat av: alva

åååh är du amatör? För jag vill börja dansa också!! :D svara på sms <3

2010-01-28 @ 23:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0