Föredrar datorn igen

Tjeeena. Guess What? Jag har blivit sjuk igen. Fan ta vintern och dåligt imunförsvar. Jag mår i alla fall betydligt bättre idag, ingen feber! Så när jag piggnat till mitt på dagen tog jag och mamma en snabb tur till biblioteksgatan, jag kände att jag behövde röra lite på mig. Köpte inget speciellt, lite basics på Diesel. Sen kikade jag också på ringarna inne på Thomas Sabo.

Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska köpa en, och i såna fall vilken... Tror jag måste känna lite mer på dem först, det är ju väldigt mycket pengar för en ring!


Kommentarer
Postat av: erica

asså ylvaaaa, det här är så läskigt, du och jag köper fan alltid lika saker (visst du har inte köpt en ring nu men ändå) jag har den i mitten,

sööööötnos, vi måste träffas!

2010-01-10 @ 11:38:41
URL: http://erickah.devote.se
Postat av: Agnes

Hm svårt.. jag skulle tagit den svarta tror jag eller den vita, har dock inte sett dom i verkligheten. PUSS! <3

2010-01-11 @ 20:51:27
URL: http://pusssokraam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0