Come close

Tjoho! Nu är jag hemma igen, gick en runda på stan med MysanPysan efter skolan. Gick i butiker, fikade och kollade efter praoplats. Var nära på att få på Pandora, men tyvärr blev det ett nej till slut. Jag vet inte hur det blir med fotografen, har inte fått veta om veckorna passar än. Men annars har jag, nästan garanterat, en plats på ett café vid Stureplan. Världens skönste människor jobbar där! Ett av mina favoritställen. Tänkte åka in dit en snabbis imorgon och prata med dem.


Hittade en väska på Åhléns här om dagen. Fast bilden ger inte väskan rättvisa, mycket snyggare i verkligheten. Den koster en tusen-lapp, men jag tycker att det kan vara värt det. Har ju inte köpt någon väska sen våren 08!!! (jag hatar att köpa väskor. Tråkigt att lägga pengar på).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0