24 februari

Åh vad underbart allt är! Jag har suttit på jobbet idag och druckit blaskig varmchoklad (förstod inte hur varmvattnet i kaffemaskinen funkade haha.) och kollat på hur istapparna blivit mindre och mindre i solen. Alva kom in och åt lunch med mig innan jag slutade och sen stack vi hem till hennes mamma. Jag dansade en timme och sen mötte jag upp Alva, Emma och Alma för ungdomsmässa och sen en lång fika. Det var så skönt att bara sitta där med vännerna och snacka en massa skit, slippa tänka på allt annat som ska göras!

Och så ler jag stort varje gång jag tänker på Idre, Spanien, Frankrike och sommarlov.

Nu ska jag sätta mig i ett fotbad och ta hand om mina stackars fötter.
Puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0