Ski

Hej! Andra PRAO-veckan är igång nu. Börjar komma in i rutinerna rätt bra på Subito nu, och jag stortrivs! Det händer nya saker varje dag, eftersom man har att göra med så många olika kunder. Ibland bra, ibland mindre bra. Idag tex. kom det in en man (som liknade Mr. Bean haha) som försökte betala med en hög av falska femhundringar! Vilken liten jävel.

Jo förresten, igår köpte jag en ny skidjacka till Idre nästa vecka!

Egentligen så har redan en, till och med två skidjackor med jag och mami kunde inte låta bli. Den är från Lundhags och kostar strax över tusenlappen. Eftersom det bara är ett tunt skal fick ett riktigt tjockt underställ följa med hem också. Dessutom har jag köpt en ny blyertspenna med en stor Swarovski-kristall på som förhoppningsvis gör det roligare att skriva i skolan *host dålig ursäkt för att köpa en dyr men snygg penna* ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0