GRATTISGRATTISGRATTIS

Grattis på födelsedagen världens bästa pappa! ♥

Dagen i kort - Tårta till frukost, iväg på tråkiga lektioner. På lunchen mötte jag upp min kära far och vi åt på restaurang. Så jäkla gott, rullade därifrån! Efter skolan stack jag iväg för att klippa mig hos min frisör. Njae, blev inte så nöjd. Nog för att jag bad henne klippa ca 3 cm, men hon måste klippa bort det slitna! Och så ville jag ha det uttunnat, men icke sa nicke. (Dessutom har jag FETASTE träningsvärken idag... Dansade ju igår as usual.)

Imorgon slutar jag 13.05, då ska jag och Stephanie ut på stan. Jag behöver både ny mobil och en regäl bunt kläder. Hoppas att jag hittar något, det finns ju seriöst ingenting snyggt i butikerna längre.

 

Förlåt för bildbrist. Det är mörkt, kallt och äckligt ute = ingen foto lust. Och nu börjar jag låta som en deprimerad devote.se blogg så...... ciao

PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0