10 saker

Jag har pluggat, varit på konfa och käkat semla, pluggat ännu mer. Nu orkar jag inte, har hur mycket som helst kvar! Hjärnan strejkar!

Det jag vill allra mest nu är att alla mina läxor vore gjorde. Jag vill att det ska gå bra på praoen nästa vecka. Jag vill till idre!! Jag vill att det ska bli påsk så jag kan åka till Paris (och kanske Portugal(?)). Jag vill att det ska bli varmt ute. Jag vill börja fota igen, saknar dem där knapptrycken. Jag vill till Elin. Jag vill slippa oroa mig för att dö av en istapp i huvudet. Jag vill kunna ändra på saker. Nej fan jag känner mig som världens pessimist, jag som alltid brukade vara så positiv! Jävla skitvinter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0