the way you move ain't fair you know

Namn: Nörb
Längd: hundrasextionågonting
Skostorlek: 36/37/38
Hårfärg: brun
Önskar du att du bodde någon annastans: Sthlm Sthlm stad i världen
Bästa låten? just nu: The day I died och Hey Soul Sister
Bästa minnet från sommaren 2009? Det kan jag tyvärr inte skriva här, men
u n d e r b a r t
Är du redo för Beach 2010? jorrrrå
Vad vill du just nu? Att den där vulkanen ska dö så att resan till Paris blir av.
Tänker du på självmord: borde jag?
Blondiner eller brunetter? Pojkar gillar blondiner, män gillar brunetter
Använder du droger: usch.
Vilka shampoon använder du: c-system tror jag det heter, köpte det hos min frisör.
Vad är du rädd för: skyltdockor
Vad har du gjort idag: dansat!
Var det kul: tre ord: fett med kärlek.

Hur tidigt stiger du upp: sisådär en 30 min försent varje dag
Kan du stå på händer: senast jag kollade, ja
Favorit serie: Desperate Housewives. Och Vänner, klockrent.
Håkan hellström eller the Ark: ---
Salt eller socker: båda mmmm
Gillar du kethup: nej
Är du glad nu: är klar med franskan. och så sitter jag och smsar, älskar att smsa. så ja =)
Var du glad igår: jaaa, konfa och DH mys hos Alven. Plus att jag fick min nya mobil!
En dålig egenskap hos dig: jävligt envis?
Känner du någon som jobbar på sjukhus: typ
Göteborg är: mindre än stockholm
Mer värt än guld: diamanter HAHA
Din bror är: k00L
Spaghetti eller makaroner: hej jag bryr mig såhär mycket:
Antal Ärr du har på kroppen: ett rakt genom ögonbrynet, ett i pannan. Alltså två


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0