Ylva is goin' hurtbulle

Smärtan kommer imorgon. Vi hade långdistans på idrotten, 30 min konstant löpning. Jag med min kondition? Det var hemskt! Ja som sagt suger min kondition. En hel del skräpmat och ingen träning. Dessutom lite andra dumma saker som drar ner konditionen. Jag ska bli en hurtbulle! Ni blir väll inte rädda nu va? ;) Jag och Sanna funderar på att köpa ungdomskort på Friskis&Svettis och börja yoga och gymma. Jösses vad skönt om vi faktiskt kommer igång med det! Ska träffa henne idag så vi ska snacka lite om det. =)

Jag om 100 år? hehe

Btw så blev min kusin Eriks moppe stulen igår. Fyfan. Vad är fel med männsikor? Är dom som snodde den för fattiga för att köpa sin egen moppe eller? Fjantigt. Vi bor i Sverige. Vi ska inte behöva sno det vi vill ha! Det ska man väll egentligen inte behöva någonstans i världen och jag kommer ihåg hur ledsen jag var när min kamera blev stulen. Men det var i Ungern och där är det annorlunda, jag tycker bara synd om dom som snodde den. Dom var loppbitna och bodde antaglien på gatan. Men om man stjäl och bor i sverige är man bara otacksam. Bättring tack.


Kommentarer
Postat av: Elin

mm :/ vad har folk för problem?!...

2009-09-12 @ 18:18:33
URL: http://hermanzzon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0