Jag är ingenting utan er i denna värld.

Det blev en mycket trevlig kväll igår. Gammalt härligt folk och en hel del nytt. Tyvärr var det dålig med kameran och kvällens kameraman Sako fick i stort sett inga seriösa bilder! Annars så fick jag fågelfrön (solrosfrön, men jag gick runt hela kvällen och sa fågelfrön av någon anledning) av någon snäll kille som Raffa och Sako kände! Fett med kärlek till honom säger jag bara, allt jag tänker på är fågelfrön♥

Förresten är du största kissomanen Steffi. Är det ens någon mening med att försöka räkna hur många gånger du måste kissa på en kväll? =)

Idag har jag chillat. Jag orkade inte ens tänka tanken att sätta på datorn så jag tryckte i mig största biten chokladkaka till frukost och gick till Skeppsholmen med mamma och pappa. Jag saknar dom faktiskt. Dom har aldrig tid för mig, och jag har aldrig tid för dom. Så det var mysigt och inte riktigt lika tråkigt som jag hade trott!
Nu ska jag duscha, puss


Kommentarer
Postat av: Steffi :)

hahahhh! xD

jag var ju kissnödig , inte mitt fel! xD

PuSs

2009-09-13 @ 20:01:21
URL: http://sgb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0