Sleepover

Sorry för dålig uppdatering. Har inte haft lust. Fullt upp med vänner, skolan och kören. Men nu är jag här! Mamma är i Madrid med jobbet och Steffi sover här ikväll =) Vi har hunnit med att sola solarium, plugga, äta sushi, springa till ica och köpa ett kilo godis och sen hyrt film. "Spring Break" blev det, rätt rolig!

Nu ligger vi här i min våningsäng och fnittrar. Steffis nya ragg messade det här;

L: Jag är så hungrig att jag skulle kunna äta upp dig.
Steffi: haha, jag är tyvärr inte ätbar xD
L: Fan, vad är du då?
Steffi: Jag är mycket =)
L: Okej, som vad?
Steffi: Som en marsmallow, tjock och kletig.

L: Du är väll inte tjock, eller kletig. Wtf?!

Hahahahah blir någon förvånad om jag säger att jag kom på marsmallow-grejjen? hehe...

Nu ska Steffi blogga, och sen ska vi ligga och snacka skit ett tag. Puss på er kära läsare, godnatt♥

Hahah favorit i repris. Jag och Steffi i somras.


Kommentarer
Postat av: Steffi :)

haha sääxii biild ! ;D;D

2009-09-16 @ 17:55:21
URL: http://sgb.blogg.se/
Postat av: FRIDA

hahha tjock o kletig... förvånar mej inte xD

bilden.... njeee... facktist inte xD

2009-09-16 @ 18:50:43
URL: http://stavafell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0