Saker man ångrar är chanserna man aldrig tog

Okej då, jag fortsätter blogga! Fingrarna började klia, så vafan ska jag sluta för? Dessutom protesterar mina vänner... hehe...

Men jag vill bara göra en sak helt klar, jag fick en kommentar om att jag måste börja uppdatera mer för att höja mina 3-siffriga läsare. Visst, självklart är det kul med lite respons men precis som jag sagt till mina vänner så lägger jag ner bloggen när läsarna passerar tusen. Jag vill inte bli nån jäkla tonårskändis, jag vill kunna leva ett normalt liv. Festa, shoppa, umgås med vänner utan att bli igenkänd.


Kommentarer
Postat av: anna

Jeey, du fortsätter blogga, kärlek till diéj <33

2009-09-07 @ 21:32:17
URL: http://pusssokraam.blogg.se/
Postat av: mimmi

lägg inte ner helt, du är ju talang för detta. Gillar din blogg och JAG läser inte ens bloggar.

fortsätt kämpa.

Peace (töntigt okej jag vet)

2009-09-07 @ 22:02:59
URL: http://mimiUnrated.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0