I think this is the end

Godmorgon people. Håkan på grönan igårkväll då, med Nora =) Jag är väll inget fan av Håkan H. direkt men han var faktiskt väldigt bra live!

Jo jag har faktiskt börjat fundera på att lägga ner bloggen. Kanske för ett litet tag i alla fall. Allt känns så himla onödigt, läsarna har sjunkit regält och ingen komenterar längre. Hos olika webbshoppar jag skulle annonsera åt står det än så länge still. Det är helt enkelt inte kul längre.. =/

Sen har jag en massa saker att ta tag i, saker i verkliga livet som jag aldrig skulle kunna snacka om i bloggen. Saker bara mina allra närmsta vänner får veta. Jag mår helt enkelt inte bra och måste få lite tid att tänka.

Men som sagt, jag lägger ner i alla fall ett par dagar och får se om jag saknar det. Jag bloggar ju trots allt för att jag måste ha någonstans att skriva av mig, och jag får kramp i handen av att skriva dagbok. haha!

Puss på er, ha det bra så får vi se om vi hörs här igen annars, tack alla som hängt kvar i över ett år typ♥

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

neejj!

din lilla stjääärt!!!

Jag ska slå dejj gul och blå!!

puss<33333333

2009-09-05 @ 13:36:51
URL: http://sgb.blogg.se/
Postat av: Elin

neeej!!!:'(

2009-09-06 @ 13:31:32
URL: http://hermanzzon.webblogg.se/
Postat av: Anna

Nejjj, din blogg e ju såå bra :P <33

2009-09-06 @ 21:30:04
URL: http://pusssokraam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är inte så konstigt att du inte har många bloggläsare! Du bloggar väldigt lite. Det är inte kul att läsa en blogg med typ max 2 inlägg om dagen. Förlåt. Men det är sanningen. Alla bloggare som inte bloggar mycket. Har inte många läsare. Nu vet jag inte hur många läsare du har, men du säger att det inte är som förut. Det borde ju vara för att du inte skriver mycket. En bra blogg, som det ska gå bra för. Skriver 4+ inlägg om dagen. Och det tycker jag att du ska börja med, om du ska fortsätta blogga. Brukar gå in på din blogg varje dag. Men nu den senaste månaden så har jag glömt din blogg, eftersom att jag vet att jag inte har misat något. och att det är tråkigt för att du inte bloggar mycket. Inget ila menat!

2009-09-07 @ 00:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0