Hello and goodbye

Hej! Väldens mysigaste kväll igår. Kameran är fullproppad med får se om jag lägger upp några bilder. Men efter massa nya vänner, små pussar och skratt så droppade jag in här hemma runt halv 1. Hann dessutom med att förlova mig med Tiger (haha! (tycker bara lite synd om hans flickvän som tur var inte var där och såg allt)) och skriva ANUS i Stephanies panna.

Attans vad bråttom man har nu, ska vara hos min moster & co. om 40 minuter. Här sitter jag slutkörd efter en heldag med favoriterna. Har hunnit med första KU träffen och bestämde grupp. Tisdagar blir det för mig, Flora, Louise, Nelly osv. Fikat i kungsan och köpt mörkgråa ribbad stumpbyxor!

Got to go, peace =)


Kommentarer
Postat av: JULIAS D60

sv: Jag gör det gratis! :) Vilken blogg var det jag hade designat, som var din kompis blogg? :)

2009-09-27 @ 13:59:45
URL: http://nikons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0