Hold your head high


Det blev en fika↑ vid stureplan med Bvän. Sen stack jag hem och tog århundradets längsta bubbelbad. Är nu också försäkrad om att mina älskadefinaunderbara replay-jeans fortfarande finns att köpa. Har använt mina till bristningsgränsen (nästan) och skulle inte banga på ett par nya, lika dana. Dags att tigga av päronen igen. Stackarna visste inte att dom skulle sätta en penga-slösar-maskin på jorden. Hundralapparna bara rinner genom fingrarna på mig! Gone! femhundra här, ett tusen där. Jobbigt, måste bättra mig.

Jag är i alla fall färdigpackad nu! Har också varit i mataffären och införskaffat yogurt och naturgodis som frukost till bussresan imorgon bitti. Bussen gå 08.00, usch säger jag bara!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0