Am I still your charm, or am I just bad luck?

Någon Fredrika M. ställde ett par frågor till mig, som jag väll kan svara på.

Är din bästa vän en tjej eller kille? Tjej. Jag tycker om att umgås med killar för dom tar inte så hårt på småsaker, men jag behöver den där bästa tjejkompisen att sitta och fnittra hysteriskt med...
Vilket är ditt favoritämne? Jag gillar slöjd. Framför allt syslöjd. På "vanliga" lektioner måste jag alltid pilla med nått. Jag har liksom myror i baken. Oftast är det pennan, suddet eller naglarna som råkar illa ut. Därför är ämnen som jag får använda händerna bra.
Vilken är den högsta summan du lagt på ett plagg? Hm.. Det måste nog vara min fjällrävenjacka som kostade ca 2000kr, annars är det mina Replay-jeans som gick på 1300 (som jag använt så mycket att det är påväg att bli ett litet hål mellan benen.. skit..)
Var fick du din första kyss och av vem? Av en pojke en varm sensommarkväll. (hur nu det kan ha med saken att göra)
Hur tillbringar du helst en fredagskväll?
Antingen ute och festa, eller med en/några vänner och en stooor godisskål och massa cola
Vilken är din favorit butik?
Har faktiskt ingen, köper från många olika butiker.
Tycker du om secondhand-kläder?
Inget för mig. Tycker det är lite snuskigt om jag ska vara ärlig...


Kommentarer
Postat av: frida

jaha.. då vet vi 7 mer saker om dej :P

2009-09-13 @ 12:16:01
URL: http://stavafell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0