Will you be there for me?

Hej! Ska bättra mig att uppdatera, promise! Är bara så trött. Har mycket att stå i, hjärnan går på högvarv, läxor att göra. Men jag orkar inte, snart kommer jag börja skolka igen. Röka på terassen och komma bakis till skolan. Haha! Var försvann min envishet? MVG yesyesyes!

Jag är så pepp för höstlovet. Jag längtar ut på landet!! Till mina E:n. Jag ska bo med systemkameran på axeln. Så peeps, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Tyvärr har jag en deckare att skriva och ett SO arb. att göra under lovet. Så osoft att det inte är sant! puusss

Släger in en bild på mig och Agnes från konfirmationslägret i helgen. Nu ska jag gå och begrava mig, orkar inte med dig. Du förstör bara mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0