the end of the day is the beginning of the night

Hejhejhej! Jag har kollat på filmen "Upp" och käkat godis. Väldens sötaste och sorgligaste film! Fast etta kommer nog ändå Titanic, grinar som en liten unge varje gång! Men jag tänkte bara säga godnatt och sen krypa i säng med iPoden en stund. Tänkte komma i säng tidigt ikväll! Har suttit och halvsovit hela dagen, kom inte in i duschen förnst framåt 5 tiden. Seeegt! Men imorgon ska jag försöka tjata till mig röda Viking gummistövlar, behövs!! Och så ska jag packa upp systemen. Och så ska jag ringa Elin! Hm det här blev typ en online kom-ihåg-lista.

En fet puss, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Chrissy

tack så mycket! :)

måste säga att din blogg är väldigt snygg och jag håller med om att Titanic är den sorgligaste filmen någonsin. Älskar'n!



Kram

2009-10-26 @ 10:29:48
URL: http://chrissyj.devote.se
Postat av: Agnes

haha du snodde min rubrik! <3

2009-10-26 @ 17:51:05
URL: http://pusssokraam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0