LET THE WORLD SEE THROUGH YOUR EYES

                          






I'm in the house people! Yesyes, jag är framme i Balltorp. Åh, får en massa flashbacks. Jag älskar det här stället, fast jag har hatat det mer än något annat förut. Jag hittade en bild från i somras på mig, mamma och sanna här. SHIT vad brun jag var! Alldeles fräknig och solblekt hår. Usch, nu har jag blivit blek och mörkhårig. haha!

Jag känner att det är dags att gå igenom en massa mejl. Min inkorg håller på att välla över! Jobbigt. 21.30 börjar Little Miss Sunshine på fyran. Ska mysa med familjen framför den, och en massa godis såklart! =)



          förresten så är det här samma bild, kan man inte tro va?














Kommentarer
Postat av: Agnes

cutiepie! :D <3

2009-10-26 @ 18:11:02
URL: http://pusssokraam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0