knowmedown

TjenaTjena mittbena (den var längesen man använde!) Vad har hänt med alla kommentarer? Ni är ju ändå ganska många som läser min blogg varje dag, släng in en kommentar! =)

Jag är ett stressmonster, jag skjuter upp allt tills det är en fet hög framför mig.
(No-prov - anteckingar, typ 50 i biologibok, instuderingsgrågor osv., deckare att skicka in till UrKund, Damernas Detektivbyrå, förberedelser för muntligt och skriftligt boksamtal, 30 engelska ord - motsats, mening osv. slut på parentes;)) Ja ni förstår vad jag menar, det här är dessutom långt i från allt. Jag kommer drunkna i läxor.

Fasikten vad skönt det ska bli med höstlov hos älsklingar och efter det förhoppningsvis en vecka med sol och bad + min födelsedag med bvän. Jag vill bort här i från. Nu.

Fredags innan vi stack ut. Körde på någon sorts mittbena (notera: snyggt kopplat till första meningen i inlägget) , den hoppade fram och tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Steffi :)

2009-10-12 @ 14:17:41
Postat av: Steffi :)

Söööt! =D <3

PuSs

2009-10-12 @ 14:18:24
URL: http://sgb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0