I’ve found a reason for me, to change who I used to be, a reason to start over new, and the reason is you.

God kväll bloggen! Som sagt stan idag. Fick med mig lite roliga småsaker och svarta ribbade strumpbyxor. Alltid bra att ha! Jag har hjälp min bror att packa eftersom han åker tillbaka till stockholm imorgon bitti för ett viktigt jobb, eller snarare han packade och jag spelade spel på hans mobil. Haha. Sen har jag snackat med Erik om imorgon kväll, fan vad nice det kommer bli. Vi är ett par stycken som av tradition ska gå halloween och tigga pengar och godis (nej, vi växer nog aldrig ifrån det!). Det slutar säker med att vi äggat en massa hus och ligger ihop tryckta framför en skräckfilm. Mysigt =)

Godnatt! Nu ska jag sova, är tröööött. Fattar inte att jag går och lägger mig klockan 23 på ett lov, men är man trött så är man! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0