Intresseklubben sprängs av överbelastning

Jag har gått och dragit på mig en jävla hosta, så jag stannar hemma idag. I eftermiddag sticker ju jag iväg på konfa-läger. Jag är fett taggad! Jag har gått runt och packat och plockat hela förmiddagen. iPod är på laddning, kameran är på laddning, mobilen är på laddning. Ska bara hoppa in i duschen och sen är jag fit for fight!

Sitter och skrattar lite för mig själv. Igår var jag ju med mina kära knäppa vänner Tiger, CalleBalle, Frans och Steff. Frans ska presentera sig för Stephanies pappa "Hej, Frans, Stephanies flickvän!". Vad ska man säga, det är nog bara Frans som lyckas med sånt. Haha

Vi exprimenterade lite med S och F's hår. Bildbevis ↓ 

Cute

 


Kommentarer
Postat av: Steffi :)

Hahahh najs dag, mitt hår är jätte lockigt idag! =O

PuSs

2009-10-16 @ 13:06:00
URL: http://sgb.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Jag har nu tittat på din blogg, mycket fin var det oxå :)

& tack för att du gillade min :) Jag kollar nästan aldrig heller på andras bloggar men... händer väl ibland :)

ha det bra :)

2009-10-18 @ 10:28:50
URL: http://magdalenaungquist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0