If no one's gonna party I'm gonna party on my own

Åh jag älskar att dra runt med söta vänner hela kvällen (thank god att donken finns nu när det är så kallt på kvällarna ;)), sova länge och gå upp, ta ett bad och sen äta frukost. Det är verkligen grymt härligt. Snart ska jag plugga en stund vilket inte är lika härligt. Tänke försöka hinna med att åka in till stan en stund också.

Förresten så klippte och färgade jag Stephanie hår igår, fett med skills till mig säger jag bara! Efter typ sisådär 10 försök så var det faktiskt någorlunda jämnt i topparna och håret var nästan jämnblekt. Hehe.

Steffis hår är ljusare nu. Och jag vet att jag ser ut som en noshörning men hann liksom inte få någon bättre bild, var så ivrig att klippa av steff håret. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0