God Morgon peeps


Miss 60 - jeans
Anjelikas t-shirt
rosa raggsockor + converse
Svart sjal, vantar, Friis&Co väska + skinnjacka

Kör nog utan smink idag också eftersom vi ska simma med klassen, i och för sig brukar jag ju inte ha speciellt mycket smink =P Men nu ska jag gå och prata med mamma om jag ska vara med och simma. Har ju dragit på mig fetaste hostan och har legat och hostat hela natten så mamma säger nej till simning. Men jag vill, så jag säger ja! Ikväll har jag konfa och sen Desperate Housewives och Ugly Betty! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så snygg!

2009-10-20 @ 15:46:17
Postat av: anjelika

jag bara älskar ditt håår!

nämen vilken snygg tröja ;)

2009-10-21 @ 21:36:52
URL: http://anjelikas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0