TACK

Nu är jag hemma efter ett riktigt långt, underbart grym dygn med favoriterna. Inte mycket sömn i natt, vi var ute och körde bus eller godis hela kvällen. Tejpade ihop folks brevlådor och annat skit. Sitter i pyjamas och känner hur ögonlocken blir tyngre och tyngre så ska ladda över nya låtar i iPoden och hoppa i säng.

Strax efter vår brunch tidigare idag stack jag, elin och J-Lo iväg till Siba. Elin ville köpa en present till mig. Hon köpte något av det finaste man kan köpa till sin bästa vän. Jo nämligen en berlock till mitt pandora-armband i form av ett litet glänsande silverhjärta med en vit sten (någon variant av finare sten, kommer inte på vad den hette) i mitten. Jag kan inte beskriva hur mycket den betyder för mig. Nu få jag bära ett hjärta runt handleden varje dag som som sagt står för Elin, men också för kärlek och för mina vänner, som alltid finns där och ställer upp. Jag älskar er. Ni är dom finaste som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0