Ain't No Sunshine

Sophie om Frost:
skulle inte du till marocco? Du har inte berättat något mer om det?

Svar: Nej det blir inte längre av. Tyvärr... Men jag håller på att knåpa ihop något annat till min födelsedag. Inget kan ju jämnföras med att fira födelsedag på en strand i marocco, men det kommer bli grymt galet! Och solbrännan och fräknarna får jag väll helt enkelt ta igen genom solarium. Jaaaaa jag vet att man kan få hudcancer. Fräknar och cancer, två flugor i en smäll! Nej men inga sura miner (=kommentarer) nu.

Godmorgon förresten!

Och Stephanie, det suger att jag missar en massa fester nu på lovet... Men det tar vi igen nästa helg, right babe? =)

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

självklart gumman! varje helg är en fest för oss två! ;D;D

pusspuss saknar dej!

2009-10-29 @ 17:45:08
URL: http://glazzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0