Hello. Good bye.

Jag är lite smått stressad! Har knappt börjat packa för en vecka på landet och inget är på laddning. SUCK! That's so me. Haha, nej men idag har jag strosat runt i stan med ett par vänner. Jag fick med mig present och ett fintfint kort till min älskade kusin Elin som fyller år under lovet, ett par raggsockor (mina var ju små trasor efter konfa lägret haha), svart nagellack och en super fin liten festkofta/blingbling-bomb.

Koftan gick på lite mer än en 500-hundring. Raggsockor 45kr och nagellack 25kr! Fint! Svart nagellack är nog något man antingen älskar eller hatar. Jag älskar det, kan vara så jäkla snyggt om man använder det rätt!

Nu ska jag dunsta, resväskan skriker efter kläder hehe. puss


Kommentarer
Postat av: Steffi :)

feett fin jue! =D

Kmr sakna dejj fet mycke :(

puss<3<3<3

2009-10-23 @ 23:05:46
Postat av: Nelly

yeas I like svart nagellack, too ;)

2009-10-25 @ 10:17:30
URL: http://stockholmspitbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0