Answer

ihjkhnlin om Miss Sixty:

hur många par jeans har du egentligen ? köper typ nya heeeeeeeeeeeela tiden som kostar typ 2000 spänn. Shit vad är fel på H&M jeans nu då ??


Svar: Jag ha sex par. Vita, väldigt ljusblåa, ljusblåa, mellanblå, mörkblå och svarta. Ett par är faktiskt från H&M. Jo visst jag har rätt mycket märkes jeans men so what? Det är väl upp till mig och mina föräldrar hur mycket vi vill lägga på jeans. Mina favoritjeans kommer från Miss Sixty, Diesel och Replay. Sitter snyggaste och håller länge.



Jag var en sväng hos doktorn med mamma förut. Har ju problem med min jäkla hals, är trött på att gå runt och knapra halstabletter. Sen har jag pluggat. Ska springa iväg till kören och en timma. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0