14 Oktober 2009

Anonym om Klick:

Vad är höst för dig?

Svar: Höst är så himla mycket. En massa mysiga filmkvällar med underbara vänner, feta halsdukar, vantar och mössor. Det är fett mycket plugg. Därför måste man ju få festa lite på helgerna för att överleva, right? Det luktar löv, inte längre svett och öl från uteserveringarna. Man faller alltid för någon, kanske ingen "stor kärlek" men jo - han finns alltid där. Det är tårar och tröstande vänner, en massa chai latte och fika. Och det jag längtat så mycket efter - raggsockor under converse!

För mig nästan skriker det HÖST om den här bilden. Kanske för att det är en stor vante mitt på bilden? hah, det är i alla fall Agnes och Anna på bilden. A&A i ett nötskal kan jag säga - det där är deras dagliga humör! HAHA
Nu: plugga sen sova. God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0