Som om jag inte existerade

Jag lever! ...Knappt! Nej nu överdriver jag. Jag har ju fina vänner som peptalkar mig när jag inte orkar med skolan och vill springa ut bakom skolan och röka. Haha nej. Allt rullar på bra, idag var jag hos min homie My och lät henne stå ut med mitt fjanteri =) Kvällen har gått åt till sushi och plugg.

Nu ska jag packa, sticker iväg med änglarna (skolans antimobbningsgrupp) på hajk till fredag. Kommer bli jättemysigt att komma iväg från stan ett par dagar!

Herregud, det är redan november! Det slog mig för ett par dagar sen, tiden bara rinner iväg och jag fyller 14 på söndag! Ylva is goin' fjortis, hehe! Vi hörs när jag får tid, puss♥

Kommentarer
Postat av: Miranda

hahaha på franskan

Comme si je n'existais pas

xD

pöz

2009-11-14 @ 13:59:48
URL: http://meranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0