my friend and I

Just nu sitter jag och snackar med min vän Princess. Jag vet inte hur längesen det var vi hördes eller sågs, i somras senast tror jag och innan det i början av våren. Vi började bråka av, ett enligt mig, dumt svartsjukedrama. och sen tappade vi sakta men säkert kontakten. Förlåt, allt blev så konstigt.

Här har jag brottat ner Princ. Haha det var när du, jag och anjelika hade picknick i våras och en orm kröp i min sko. Usch. Och ni trodde först inte på mig! Men kul var det =)

Princ och jag ska i alla fall festa tillsammans på fredag! Dags att slå klackarna i taket. Himlen. Rymden? haha ni hajjar!

Puss nu ska jag krypa till sängs med min franskabok, har prov på fredag. Bara så ni inte får för er att jag gör det frivilligt.

Kommentarer
Postat av: alva

SJUNGANDES!*

viii har ingen franska på fredag hihihohoho, vi har det på torsdag, onsdag måndag hihihohoho, provet är på ooonsdag hihihohoho för alla franska klasser. hihiho, bajs fy blä.

2009-11-23 @ 21:55:28
URL: http://alvasnu.blogg.se/
Postat av: Princess

Vi ska slå klackarna i helvetet ;)



förlåt oxå :$ <3 pööööösss

2009-11-26 @ 16:58:18
URL: http://plushy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0