Life is a song worth singing

Åh vilken fin födelsedag jag har haft! Min logg på facebook är bombad med "Grattis" och trippelt upp i mobilen! Tack alla fina! =)

Jag har precis kommit hem från en restaurang med Sanna, Miranda, Stephanie, Louise, Anna och Agnes. Jag bjöd alla på middag, 3 rätters. Vi rullade där ifrån. Haha! Bilder ska jag försöka få upp här imorgon!

 
Kan ni gissa vad jag fick av min familj? Finfina saker kan jag säga =)

Av mina vänner har jag hittills fått ett syrenlila nagellack och ett armband av Anna, en parfym av Sanna och presentkort på H&M av Steffi, thank you sweethearts!

Jag är verkligen super nöjd med min 14-års dag. Tack alla som firat mig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0