I’ve found a reason for me, to change who I used to be, a reason to start over new, and the reason is you.

Hej på er! Jo jag vet, min uppdatering suger hårt! Men jag hinner inte, dessutom händer inte mycket i mitt liv förutom plugg. Eller okej, jo det gör det. Kanske mer än förut, men nästan inget av dem sakerna kan jag berätta för en massa främlingar här i bloggen. Det är vissa saker mina föräldrar inte ska ha med att göra, andra saker som ingen annan än mina allra närmsta vänner har med att göra. Helg-planer som kan lysa upp en hel vecka, idioter som jag behöver kompisars hjälp att komma över. Resor att planera, i vinter till älsklingarna. Och till Bålsta nu snart.

Dessutom så suger min design just nu. Så designen ska fixas innan jag kan fortsätta blogga ordentligt. Men jag hoppas det kommer igång, jag kommer vara tacksam i framtiden då jag kan läsa om mina tonår. Fan vad jag ser fram emot det! =)

Åh vad jag garvar åt den här bilden! Den är från i somras, jag fjantar mig som vanligt och Steff gör sin "suck-ylva-sluta-slicka-mig-i-örat-minen" hehe..

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

OM DU INTE TAR BORT BILDEN SÅ KMR JAG SLICKA DEJ I ÖRAT IMORRN!!!! <3<3<3

2009-11-18 @ 21:44:07
Postat av: Miranda

det är SVÅRT att göra design till dig gömmns xD<3

tell me later if it looks like shit :)

http://meranda.blogg.se/ylvastest/?tmp=19184414

2009-11-19 @ 18:45:11
URL: http://meranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0