Wanna be on top

Bloggen får lida för jag wanna be on top! Jag snackar självklart om skolan. Högen av läxor växer, omprov, ig-varning, ännu mer läxor och prov, sen har jag min födelsedag att planera, och så måste jag ju hinna umgås med mina vänner och vill dessutom hinna med att börja träna igen. Jag måste skärpa mig, här och nu. Mitt hjärta sjönk en aning när vi fick våra omdömmen idag och nära hälften var "ej tillfredställd". Jag måste fokusera och inte störas av andra, det är min framtid inte bara något onödigt. Och visstvisst "jag har bara ett ig och det är åttan", men ett g får jag väll knåpa ihop i alla fall?

Ja det här var lite peptalk till mig själv, så jag kan gå tillbaka när allt känns tungt och bli motiverad! Go girl! =)

Saknar er. Hehe kolla min snygga pose i bakgrunden, we like it, yes?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0