Don't let them say you ain't beautiful, they can all get f*cked, just stay truth to you

Anna, Pentax K10D

Jag vet att vare gång jag inte uppdaterat på ett tag säger jag "hej, nej jag är inte död!". Men nu är det så att min dator är på lagning, så ni kommer inte få höra mycket från mig på ett tag.

Just nu skriver jag från pappas lilla mini-asus (ni vet en s.kl. bloggdator som får plats i en stor ficka), tittar på tv med familjen, vår favoritserie Glappet. Och så äter vi choklad. Mmm det är äkta kvalitetstid! Nej det här tangentbordet är så pyttelitet att jag nästan damp, kan inte skriva mycket mer!

Puss på er, hoppas ni får en bra börja av december. Jag har fullsmockat med kören. Massor av konserter. Har haft två adventskonserter idag, två imorgon. Älskar det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0