Virrpanna

Hola amigos! Jag har traskat runt med thorgny och kollat efter en kavaj till hans "niornas-bal" nästa vecka. Vi hittade en snygg på Dressman... Jag tycker att han ska satsa på den men vi får väll se.

Att jag är klantig och virrig vet ju alla redan men jag tror nog att jag har slagit rekord. Ikväll ska jag och några vänner åka och kolla på när Agnes har uppspel på sin teater. Så jag ska möta Melinda & Anna 20 över 5 och men jag hade fått för mig att klockan var kvart över 5 så jag sprang iväg för att träffa dom. När jag kom fram ringde jag Anna och ba: Var är du?! Hon var ju såklart fortfarande hemma och då gick det upp för mig att det var en timma tills vi skulle träffas. Så jävla irriterande...... xD


Varför tänker jag på Twilight när jag ser den här bilden på mig? :S Jag förstår inte hur jag kopplat ihop det...

Nu ska jag börja göra mig klar och gå ut, igen. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg !

shit ditt hår , kärlek till det !

2009-05-26 @ 20:59:27
URL: http://makeasmile.devote.se
Postat av: LoveTwilight

Jag tänker också på Twilight när jag ser den. Det är nog för att du liknar Bella lite på planschen :)

2009-05-27 @ 09:46:51
URL: http://lovetwilight.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0