Shirtstore

Jag har ett litet problem... Vad ska jag välja mellan svarta pumps 300kr, blå/vit-randig lång cardigan 599kr eller brun charmant-väska för 449kr? Tänker absolut inte be om alla tre sakerna... men en eller två av dom =)

Var med Sanna i eftermiddags, och hon köpte den där charmant-väskan jag är In love with fast i svart. Så otroligt snygg att jag tror jag dör... Gud jag känner att jag måste gå och tjata lite mer på mamma nu. Hah vet ni vad det roliga är? Att för ett år sen vid den här tiden var jag igång och tjata om min vita Friis&Co väska, och mamma sa exakt samma sak som nu; Du behöver inte en väska till, du har redan så många. Men mamma, jag är en envis jävel!

Puss puss



Btw, du som undrade var t-shirtarna i inlägget under är ifrån så är dom från Shirtstore.se där klickar du på attityd och sen roligt! Lätt som en plätt! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0