Tjocka släkten

hej! =) Jag är hemma efter en eftermiddag med barndomsvännen My och sen träffat tjocka släkten. Min syssling Leif går sista året på musikhögskolan och spelar dragspel. Grymt duktig kille det där! Men i alla fall så hade han sin typ slutkonsert ikväll med domare där. Så hans farmor/farfar, mamma/pappa kom dit från Östersund. Sen kom min faster, hennes man, min vuxna kusin och en av hennes döttrar från Uppsala osv. Det var länge sen jag träffade dom och det var riktigt trevligt! Jag är dödstrött nu och vill bara slänga mig på sängen och sova. Har egentligen två muntliga redovisningar att förbereda till imorgon, men jag får fixa det på något sätt för nu orkar jag verkligen inte.

Nachos och cola, yummy =)

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0