Sunshine

Ylva is hooome =) Och på grymt bra humör!
Jo för att planerna för veckan är awsome!;

1. Min familj åker till Ryssland imorgon och steffi sover här. Jag ska träffa tjejerna imorrn och ha avslutning i kyrkan med kören, efter de blir vi 13 pers på resturang och kanske hem till Felica. Steffi följer självklart med på allt och sen traskar vi väll hem hit när natten börjat komma. ;)

2. Måndag sover jag hos henne. Vi slutar 14.00 eftersom det är sista veckan och vi har temavecka: miljö. Då sticker vi och träffas Lukas och Tobias.

3. Tisdag, hmm vad skulle vi göra då.. Åka och shoppa tror jag!

4. Onsdag och sista kvällen. Steffi har bubbelpool, hoho, så då blir det mys där med kanske ansiktmasker.

5. Fredag tror jag att de blir bio med Princess och jag inte virrat ihop veckorna totalt.

6. Ja då är det ju helg! Hah det säger ju allt.

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

feeta najjs vecka kmmr dä blii!!! :D:D <3333

2009-05-31 @ 11:15:39
URL: http://sgb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0