Sanna gästbloggar

Hello alla Ylvas läsare ^^

Ylva hann inte blogga innan hon skulle gå till mig så hon bad mig skriva ett inlägg om vad vi skulle göra idag. Först så ska vi bli hämtade av min faster som ska åka med oss till nåt lunchställe där vi ska äta lunch. Sen så ska vi till Huddinge festivalen eller nåt sånt? Där min pappa ska släppa sin skiva och uppträda i think :)

Jag vet inte så mycket mer men vi har fått varsin t-shirt som vi ska ha idag med "massa text på & pappas ansikte" typ men det känns inte sådär jätte kul att den är svart nu när det är 30° i solen, haha. Aja vi får väl se hur det går :)

Jag letade lite på min dator och hittade en bild från när jag & Ylva var på grönan på min födelsedag, hoppas Ylva tycker det är okej att jag lägger upp den XD



Byebye äppelpaj// Sanna

Kommentarer
Postat av: Ylva

hahah tack Sanna =) <3

2009-05-30 @ 19:51:11
URL: http://yvvlaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0