My hair

hej! Teatern var jättebra (jo agnes!), rolig & läskig. Innan var allt otroligt komplicerat! Jo för att Steffi har varit med sin "kille" David idag som bor i dalarna men han var i stockholm över dagen med klassen och var då med Steffi hela eftermiddagen. Men så ... missade han sitt tåg hem igen! Så allt blev knasigt men till slut fick han sova hos Stephanie. Så David och Steffi stack så vi andra köpte varsin chipspåse och satte oss vid en fontän. Så himla mysigt!

Jag måste bara säga hur glad jag blir varje gång jag får en komplimang om mitt hår, eller en kommentar på min blogg. Eller vänners bloggar. Och jag är själv väldigt nöjd med det, eller i alla fall dagarna det samarbetar...! Slingorna kanske jag skulle kunna skippa men annars så! Så jag får helt enkelt tacka min små föräldrar för dom fina generna! Och det är helt och hållet ofärgat/tonat/slingat osv. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

haha joo det var lite komplicerat ;O :)

pusspuss<3333

2009-05-27 @ 16:01:04
URL: http://stephanii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh tack så mycket:D

Jättefin blogg du med;P

2009-05-27 @ 20:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0