Miu Miu

Guuuud! Jag har hittat min drömväska! Jag skulle nog kunna mörda för att få ha den på min arm... haha nej men, ja ni fattar!


Inte så himla speciell för er kanske men, me love! Kolla färgen (finns också i svart) och rosetterna! Jag smälter som smöt i solsken... Bilder från Asos. Dock kostar den ca 6 000, och då är den på rea och kostar i vanliga fall ca 7 000 kr! Dream big, säger jag bara till mig själv. Men jag tänkte att man kanske kan hitta den billigt på nätet..

Nu funkar ääääntligen femman igen efter strömavbrottet! Jag och en killkompis har suttit i en timma och klagat som in i helvete på att vi kanske skulle missa Desperate Housewives (!!) men nu kom det igång lagom för början av DH. Super=)
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin! :O

2009-05-06 @ 22:31:55
Postat av: Anonym

röker du ?

2009-05-07 @ 14:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0