Min valborg

God morgon bloggen. Jag har väldigt trött och seg idag så mina enda planer är att ta det lugnt, få med mamma till Åhléns City för att köpa snygga tights och maybe en bikini jag spanat in på H&M =) Men Frida fotade för fullt igår (med mobilen) så här kommer lite bilder från min valborg;


Jag bytte senare till jeansjackan, fan vad skönt väder det var eller hur?

Jag var bäst på att grilla!

Checka coolingarna, hahah.. Jag hade snott Adams snygga keps!

Jag älskar min blomma jag köpte i Uppsala! Den är ju bara för skön! Tyvärr behövde jag lämna den hos Steffi =(

hahaha, ni skulle ha sätt hur Adam gick efteråt..


Jag älskar dig gumman!

Frida och jag, väntar på bussen...

Kvällen slutade med sockervadd. Ja, jag hade nog en av dom bästa dagarna igår. Uppsala på dagen (ingen skola!!) och grillning och majbrasan med vänner (louise kom dit senare med sin vän Ellinor också).

Fast nu var det här ju bara bilderna från kvällen, kanske lägger upp bilder från Uppsala sen! T.ex. När jag och Steffi hamnade i en raggarbil med några sköna snubbar, hehe ;)

Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Steffi :)

Ohh guuud hur jävla skön Valborg som helst!!!

älskar dejj gumman<3

puss

2009-05-01 @ 21:21:55
URL: http://stephanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0