Kill me

hej sötnosar =) Två ord. Skjut mig!! Jag är hur trött som helst efter att ha tränat hela eftermiddagen och halvt garvat ihjäl mig hemma hos Stephanie. Vi var ute och joggade 60 min och gjorde sen sitt-ups, armhävningar osv. Det slutade med att vi satt på hennes köksgolv och åt korv. Don't ask .... XD (men gott var det i alla fall! =))

psst.. 95:orna i kören, read this! På Katrinorkvällen imorgon har dom ju sagt att vi ska vara utklädda till sånger, men en liten fågel viskade något i mitt öra.. Girls, I warned you! ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

coola bilder! Är det du?

Ha det!

2009-05-08 @ 23:55:55
Postat av: P

åh va fin den va :p <3

2009-05-09 @ 09:34:16
URL: http://boegis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0